25 Aralık 2008 Perşembe


Beni hiç gibi gören gözlerine sesleniyorum..
Ben o gördüğünü sandığın şey değilim,
Hayatının boşluklarını doldurma benimle ..
Yalnız kaldığın anlarının sığınağı yapma beni..
Ben tek başıma da sevebilirim...
Tek başıma da unutabilirim!
Bir yanım hep pusuda kalan kurdun intikamıyla aynı ateşte pişerken
Bir yanım ezilen ruhumun aldığı yaranın acısıyla pençeleşiyor olsa da..
Yokluğunu fırsat bulan yüreğim sana olan zaafımı besleyemeyecek..
Ve ihtimali bile güzel olan o sevmelerinin
İhtimali olsa bile ne yazık, sen bunu telafi edemeyeceksin..
Kim birleştirebilmiş kırılan bardağı?
Bitiverecek nasılsa bir gün yaktığın ateş..
Akışına bıraktığım bu sitem
Geç kaldığın yaşanmamışlık içindi..
Unutma bir tarafım hep kırık kalacak sana..

1 yorum:

mey dedi ki...

Geç kaldığın yaşanmamışlık içindi..
süper bir cümle..
o kadar geniş bir anlam barındırıyor ki..
umut edilen yaşanası hayallerin kırıklığı var heryerde..
ihtimaller hep yanıltır..
Bu hep böyle oldu hayatımda
Ama boşluk dolduran biri olmaktansa;hiç olmamayı tercih ederim senin gibi..

 

EYLÜL © 2008. Design By: SkinCorner