8 Aralık 2008 Pazartesi

iyi bayramlar..


Buraya ulaşan herkese iyi bayramlar diliyorum..
Bunun gibi zavallım guzulara bile ama onlar için sanırım pek umut yok şu an itibariyle..
Klişe birşeyler yazmak istemiyorum. Şu an aile saadetiyle bir hoş olduğum için saçmalama ihtimalim yüksek.. Garip garip mesajlar alıyorum, toplu mesaj kurbanı olsam da güldürmeye yetti ama bunu kimyazar ki :"minareden atlarım, bayramını kutlarım.." İşte yurdumun insanı manili mesaj olayına geçince kelimenin tam anlamıyla saçmalıyor.

Et işiyle alakadar olamayacak kadar ve her zamankinden daha fazla vegeteryan hissediyorum kendimi.. Şeker komasına girmezsem de şanslı hissederim; sanki normalde hiç şeker görmüyor gibi ... Bu küçüklükten kalma bişey bence; hani çocukken anneler saklar şekeri bulamazsın, türlü atraksiyonlarla yerini keşfedip rezervi eritmeye başlarsın.. Herkese tanıdık gelen sahne zannetmiyorum ki bunu yapmayan yoktur... O zaman sınırını da bilemezsin yani doyduğunu anlamazsın da..

Neyse o zamanlar herşey tatlı , herşey güzel, sorunlar ufaktı biz gibi..

Gülümsemeyen fotoğraf kareniz olmaması dileklerimle...

Bu güne damgasını vuran lafla bitireyim olayı: minareden atlarım bayramınızı kutlarım .... ehehehehehe

3 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

Sana da iyi bayramlar,tema falan değişmiş hayrolsun :D:D

Eylül dedi ki...

teşekkürler godsycim neler yapıp bozdum bilsen
deneye deneye işte :D
iyi bayramlar

K®HAN dedi ki...

madem son dakika golü pek sevindirir.
bayram çıkmak üzereyken kutlayıverelim :)
mübarek olsun.

 

EYLÜL © 2008. Design By: SkinCorner