19 Aralık 2008 Cuma

fala inanma delüğanlı...


Bugün arkadaşla kalktık ameliyat olan bir hastayı ziyarete gittik.
Niye gittik hasta özlellikli medyum gibi bişey
Bir yandan Cuma günü ya çarpılma korkusu, bir yandan ne söyleyecek merakı oturduk kadının dizinin dibineee..:)
Kadın hemen anladı tabi “ siz bana bişey mi soracaksınız?”
E soracaz da korkuyoz anla işte, nasıl sorulur ki
“ yar bana bir kehaneeettt”
Neyse zorlamadı bizi kendi başladı konuşmaya.. :)
ayrıntılara girmeyim üç harfliler odayı sarmış ruhani yaratıkların ortamda bulunması hayaliylen tırsmaya başladım.
Geleyim asıl meseleye benim 3-4 vakte evleneceğimi söyledi. Ay olabilir dedi ki yalaaaannn...
Yıl olsun dedik ok 3-4 sene en uygunu bu hehehe
Kınamda ne giyeceğime kadar.. Allahııımmmm kına zaten düşünmediğim bir ayrıntı moralmen çöküntüdeyim.. Agaralı namık fonda oynayacaz kız kıza ha.. de get dedim içimden duymadı inşllah:)
Sonra çok da mutlu olmayacakmışım; "ama herkes çok mu mutlu sanki sen de %50 mutlu olursun" demesin mi..
Niye niye niye...
Niye 75 80 90 deil de 50 bana ne ya..
Gözümün önünde canlanıverdi halim elimde bir bez, bacağımda bir eteklik, çamaşır suyu lekeli bir tişörtle ben cam siliyorum, aşağıdan bekar arkadaşlarım geçior bi kısmı hahaha diyerek bi kısmı acıyarak bakıp geçiorlar.. Sonra sırtımda bir çocuk bağlamışım yemek yapıyorum, biri eteğimde “annneee acıktım beeeenn öhü öhü öhüüüüü” akşama kocam gelior yemeği beğenmeyim tencereyi camdan fırlatıyor “ bu ne gadııııın böcükler bile yemez bunu öek “ diyor ve ben başlıyorum “ gençliğim güzelliğim heba oldu senin yüzünden ah beni kimler istediii”
Terkettiklerim geldi aklıma onlar güllük gülistan bir de onlar acıor banaa :)))
Türk filminde ferdi tayfurdan orhan gencebaydan tutun ne gördüysem aklıma geliverdi birden...
O yüzden buradan bildireyim.. Azami 4 sene içinde karşıma çıkacak delüğanlıya not: belüme filan dolanma, sana yüz vermemeye karar verdim. ( tipini de söyledi imkansız görünüyor ama yapacam bunu mecburum, genç güsel mefta vaaaar yaşarken mefta olmak var demi günlük)
Hiç boşa uğraşma cicim. Kendi kendime ıssız adam filmi çektirme bana, cadı kardeşimin dediği gibi ısını da al ve git hahaha
Evlenmeyon senle gariii...

4 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

inanmayın falcıya neyim ya hayatı yalan onların :)

Adsız dedi ki...

gardaşomm üsülme quzuuum ben saaa meryemi alacam yıwruum :)

mey dedi ki...

bunların hepsi teselli canım:))
Kadın söyledi bi kere sana.. evlenmek yok en az dört yıl...hehee
benle devam:)

Eylül dedi ki...

işine gelio deeemi...:)

 

EYLÜL © 2008. Design By: SkinCorner