3 Aralık 2008 Çarşamba

ellerinde dişlerimm, kapında sırılsıklam...



Bazı şeyler titizlerin başna gelir ya istemediğin otun burnunun dibinde bittiği anlardan bahsediyorum...
Bugün diş hekimine gittim... Hiç sevmem doktora gitmeyi ne kendim ne başkası için!
Herneyse...
Göya torpille uğraşmayım diey alınan randevunun hatırına ben kırmızı halılar olmasa da bir ilgi bekledim.. “ooo siz mi geldiniz.. biz de sizi bekliyorduukk.. ne alırsınız” filan filan filan..
Havamı aldım elbet Kapıda adımın yanmasını beklediğim sıkıntı dolu 1 saatte içeriden gelen santrifüj sesi beni gıcıklandırmaya yetiyordu zaten.. Hani şu ucu top gibi olup dişini oyan şey ..
Allahım dedim hangi garibanı oyuyorlar kii! E tecrübeliyiz bi bakıma.
Teksas katliamını izleyenler bilir : içeriden motorlu testere sesi wırrrrnnnn! bi çığlık kopar; sen oturduğun yerde dışarı fırlamaya ramak kalmış gözbebeklerinle terlemektesin. Bu konuda kendimi hiç yalnız hissetmedim walla
Ama kaşarlarımız da var “bişiy olmaz guzuuum bana da yapıo baaakgh “ diye bi de ağzımızı kocamaaan açıoruz hahaha
Neyse dayanamayıp girdim bütünn arsızlığımlan benm işim gücüm var nöbetçiyim beni bi öne alır mısın diye en şirin gülümsememle gittim: Gari kovacaksa da kovsun yawi diye daldım sevgülü devletümün dişçisinin yanı başında bittim..
Özele gitsem dedim beklerken,nasıl olurdu bu sahne: yieeeyytt uleyyn bastırırım parayı inci gibi çıkışta falım reklamı gibi ağzımda bir yıldız tinnn diyerek parlar böle ...
Neyse bi gittim kii ne göreyim ahggg bi çıktı yeşil gözlüüü..sevümlüüü Dedi kii “ peki o zaman açalım bakalım ağzımızııı”
Açtım bileeee....
Tüm sinirim gerginliğim nereye gitti anlamadımJ nereye gitti benim yelkenlerim hıı nirede...
Tabi diş etlerime yaptığı işkenceyi yok sayarsak güzeldi bile diyebilirim muayene sürecim için ahaha
Bayramdan sonra doktor civanım dişlerimi sökecek ben de ağzımı ayırıp bakacam artık
Zaten pozisyon itibariyle gık demem imkansız..
Yalnız benim için bakacak yeşül yeşül bayram çabucak geçsin yaww
Heheh çıkarken de bir başkası - ki çapkın bakışını on metreden tanırım- bu burnumu dibinde beni dinliyordu, ben sekretere danışırken.. Ulen nalet olsun dedim beni beğeneni ben beğenmem, benim beğendiğim beni beğenmez yaw bu nasıl iştir? Nie iki fıstık birbirine yar olmaz..

3 yorum:

rebelon dedi ki...

ya tam da dişlerim ağrıyoken bu yazı yazılırmı o kadar kötü mü oyuyorlar.bu diş hekimine gidersin ,can acısından nası birini kesmek aklına gelir hiç anlamam:))

Eylül dedi ki...

sorma şu kanal tedavim olmasaydı bittim diyebilirdim beyninde hissediyorsun her zımbırtıyı:)
bir de ne oldu onu untmuşum diş röntgenine gönderdi beni çektiler elime verdiler bişey geldim hemen
bi baktı bu senin ki değil nerde kaplamaların hııı nerde çabuk al gel hemen dedi
koştur koştur indim aşaılara
yanımdaki kadınıjn dişinin suretni bana vermiş vicdansız teknisyen ...

diş deyip geçe niise :)

K®HAN dedi ki...

en göz alıcı mücevheri
en pahalı aksesuarı dişleridir insanın
hele bir bayan için....
güzelliklerin başı
çoğu zaman bir gülücüktür.
kimide bi sırıtışta
bitirir tek celsede herşeyi.

canım öndişlerim benim.
arkalar mı_?
doktor elledi sorma :)

 

EYLÜL © 2008. Design By: SkinCorner